Groentetortilla's nu ook bij online supermarkt Picnic

Online supermarkt - Picnic bezorgt vanaf deze week de groentetortilla’s van No Fairytales. Deze kleurrijke tortilla's met 45% groenten zijn verkrijgbaar bij de online supermarkt in maar liefst drie verschillende smaken - Paprika & Chili, Wortel en Biet.

Een mooie stap voor No Fairytales dat als doel heeft om meer mensen groente te laten eten door alledaagse en veel gegeten producten te verrijken met een flinke hoeveelheid groente. Via deze weg bereikt de Nederlandse onderneming een nóg groter publiek die zij op een eenvoudige manier kunnen inspireren met groente.

De uitbreiding van het assortiment van online supermarkt Picnic is het gevolg op de toenemende vraag van de consument naar de gezondere optie. Gezondheid en gemak blijken de twee belangrijkste koopmotieven bij Nederlandse huishoudens qua voeding. De consument kiest steeds vaker voor de gezondere optie en wilt deze keuze ook online hebben. Dit blijkt ook uit de aanvragen van de Picnic klant. De klanten kunnen in de app aangeven welke producten ze missen, dat geeft de online supermarkt een goed beeld van wat de mensen écht willen hebben.

De groentetortilla's zijn vanaf vandaag online te bestellen via de Picnic app.

Over No Fairytales

No Fairytales is een Nederlandse food startup die groentetortilla’s produceert in de smaken paprika & chili, wortel en rode biet. De tortilla’s worden gemaakt van 45% groente en bevatten 30% minder calorieën dan een gewone tortilla. Daarnaast heeft No Fairytales onlangs groente hamburger-broodjes gelanceerd in de smaken Pittige Paprika-Chili en Kruidige Tomaat-Ui (gemaakt van 80% Nederlandse rest-tomaten) en daarnaast ook nog een zoete verwenbol gelanceerd in de smaak Wortel-Anijs, geinspireerd op de tradionele anijsbol (krollen, spouwers, krachels). Elke bol bestaat voor 33% uit groente en is 100% plantaardig.

No Fairytales wil mensen meer groente laten eten door alledaagse en veel gegeten producten te verrijken met een flinke hoeveelheid groente. Dit met als doel een bijdrage leveren aan de strijd tegen obesitas en overgewicht in de wereld.